რეცეპტი №1
გასახდომად -კეფირი დარიჩინით
ერთ ჭიქა კეფირს (1% ცხიმიანობის) დაამატეთ ნახევარი ჩაის კოვზი დაფქული დარიჩინი. მიღებული მასა კარგად მოურიეთ და მიირთვით.


რეცეპტი №2
კეფირი დარიჩინით და დაფქული წითელი წიწაკით
ერთ ჭიქა კეფირს (1% ცხიმიანობის) და ნახევარი ჩაის კოვზ დაფქულ დარიჩინს დანის წვერით დაუმატეთ დაფქული წითელი წიწაკა, მიღებული მასა კარგად მოურიეთ და მიირთვით.


რეცეპტი №3
კეფირი დარიჩინით და ჯანჯაფილით (იმბირი)
ერთ ჭიქა კეფირს (1% ცხიმიანობის) და ნახევარი ჩაის კოვზ დაფქულ დარიჩინს დაამატეთ ასევე ნახევარი კოვზი დაფქული ჯანჯაფილი. მიღებული მასა კარგად მოურიეთ და მიირთვით.
იმისათვის რომ დასუსტდეთ უმჯობეისია იქნება თუ თქვენს ვახშამს ზემოთ წარმოდგენილი სასმელებიდან ერთ ერთით ჩაანაცვლებთ. არ დაგავიწყდეთ ასევე დღის განმავლობაში 2 ლიტრი წყლის მიღება.